سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین---۷

سلام بر یوسف زهرا - گل نرگس - آرزوی فاطمه - مهدی موعود (عج) .

آقاجان ....... سلام .

آقاجان . این روزها همه جا حرف حرف مادرت فاطمه زهراست (س) . حرف کوچه های مدینه . مرد مقتدری که در سکوتش مملو از فریاد است . و فرزندان .........

این روزها مدینه آسمانی کبود دارد .

 

 

 

 

به امید دستهای یاریگر تو یا صاحب الزمان

سلام علی ال یاسین --- ۶

     

مولای من . آقاجان .  سلام .

 اباصالح یا اباصالح

  

                  التماس دعا

 

آقاجان این روزها روزهای سخت و سنگینیست . میدونم آقاجان . ولی .......... ولی چه کنم . شرمنده ام که اینروزها سخت درگیر امور زندگی خودم شدم . ولی .......

 

 

تفعل زدم نیمه ی شب به قرآن

کتابی که از وحی شیرازه دارد

برای دلم آیه صبر آمد

ولی نازنین صبر اندازه دارد . ...... 

 

مهدی فاطمه ! ... دیگه صبرم تموم شده ...... آقای من دیگه نمیتونم تحمل کنم .......  دیگه دارم کم میارم ......

 یوسف زهرا. یابن الحسن . تسلیت عرض میکنم . آقاجان میدونم این روزها سخت دلشکسته ای .........

یا اباصالح . آرزوی فاطمه . میدونم این روزها برای شما و اهل بیت رسول خدا روزهای سختیست .....

 اومدم بگم من هم با اینکه قلب پر تلاطمی دارم . ولی آقاجون غم مادر شما . ام ابیها . دختر نبوت . همسر ولایت . مادر امامت . غمیست که سنگینتر از آن را دنیا بر خود ندیده ........ اومدم بگم ما رو هم شریک بدونین .

 اومدم بگم امسال آقاجون یه جور دیگه همدردی میکنم . اومدم بگم امسال یه جوری دیگه ای خودم رو شریک غمتون میدونم .........آقاجون ای کاش اینجا بودی .کاش بودی خودت بهش دلداری میدادی ........ آقاجان کاش ....

 

این جمعه هم سر آمد . اما گلم نیامد .

 ای وای بر دلم . عشق دلم نیامد .

 یابن الحسن کجایی ........

 

 سخته .....آقاجان به خداوندی خدا . به دل شکسته مادرت زهرا . دلش شکسته .... آقاجون این شبها همونجوری چراغ خونشون میسوزه که شمع خونه مادرت فاطمه زهرا میسوخت . اقاجون سخت میگذره ........ اینروزا آسمان چشمان گلیه دوست نازنینم  به رنگ آسمون چشمان عمتون زینب شده . اقاجون چطوری بگم ........

 بارها شنیدم که :

مبادا گل به غصه خو بگیرد .

جوانی دست بر پهلو بگیرد .

 

اقاجان سخته ......سخت ....... به لحظه های سخت خونه امیرالمومنین که سخته سخت ........

 بارها شنیدم :

کجا دیده کسی یک مادری را

که در خانه ز طفلان رو بگیرد .

 

آقاجان به تمام لحظه های سخت خونه امیر المومنین قسم که ما دیدیم . گلی دوست نازنین من دیده ......

آقاجان دیگه داره  بیش از یک ماه میشه ....... آقاجان هنوز برام سخته . هنوز نتونستم یه شب بشینم بنویسم چه ها گذشته بر دل همگیمون .......

آقاجان سخته .......

آقاجان به بزرگی غم دل امیرالمومنین که دیدم ....دیدم نگاه غمگین مردی رو که ..........

سخته آقاجون سخته .........

سخته که بگم چطوری شاهد آب شدنش هستیم .......چطور بگم که اینروزها شاهد چی هستیم ......

 آقاجون این روزها میبینیم ....... میبینیم که . اون هم ....

 

خانه را جاروب میکرد و لیک لب را میگزید

روی پا نه . خویش را روی زمین ها میکشید.

گردهای خانه را . وقتی به جارو میگرفت

گاه گاهی هر دو دستش را .  به پهلو میگرفت .

آقاجون سخته ....... سخت دیدن .......... آقاجون تو را به تمام لحظه هایی که خانم فاطمه زهرا (س) ........ قسمت میدم دست شفا بخش خودت رو بر جسم مادری که این یکی دوماه داره جلوی چشمای همسر و فرزندانش آب میشه بکش آقاجون .

آقاجون سخته .... سخته ...سخت .......

 امسال دهه فاطمیه خیلی سخته سخت......

 البته آقای من همه ی این درد ودلها  رو کردم ...ولی یادم نمیره شما اقای من . اباصالح  به جز درد از دست دادن مادری اینچنین بزرگ و بزرگوار . به جز درد دیدن رنج مادر ....... درد بزرگتری رو بر دل دارین . و اون دردیست که از کوچه های مدینه شروع شد ....... از لحظه ایست که شاهدش امام حسن (ع) بود .........

آقاجوان سخته سخت.........

آقاجون میدونم دردی بسیار بزرگتر بر قلب شماست ....... درد بزرگی که بین در و دیوار خانه ی خانم . فاطمه زهرا (س) به اوج رسید .......

 سخته سخت ...........

آقاجون تسلیت ..........

 این روزها به چشمان گلناز که نگاه میکنم ........ گلی انگار با ناله هایی که این روزها در وصف حال پریشان عمتون زینب میشنوم همنوا شده ......

 

مادر ببوس رویم . بنشین به روبرویم .

ای وای مادر . ای وای مادر

با این دست شکسته .  شانه مزن به مویم .

ای وای مادر . ای وای مادر

چون شانه میزدی تو . دل آه سرد میکرد .

ای وای مادر . ای وای مادر

دیدم ز حال و روزت . دست تو درد میکرد .

ای وای مادر . ای وای مادر

 

اقاجون سخته سخت ........

یابن الحسن ...... ببخش . ولی امشب ............امشب دلم نیومد . دیدم دیگه طاقت تموم شده . اومدم درد و دلی با شما کنم . به تمام دوستان شما که ممکنه یه روزی این دلنوشته ها رو بخونن برای یه مادر بیمار التماس دعا بگم . و شما رو قسم بدم به دل پاک  مادرتون فاطمه زهرا (س) که به دل آلوده من نگاه نکنین . اومدم شما رو قسم بدم به مادرتون که این مادر عزیز . این مادر دلسوخته رو شفای خیر بدین انشالله ..........

 

به امید دستهای یاریگر شما یا صاحب الزمان .