سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

---------

حرفهای ناگفتنی ...........

امروز و روزهایی اینچنین بسیار خواهد آمد .........

وقتی اصرار داشتند تا اصلاحات در نسل جوان ایجاد کنند ........ خیلی سروساده یادآوری کردم که اینها حاصل آنچیزیست که خودتان سالهای سال پیش از این کاشته اید . پس زیاد هم به ایشان خرده نگیرید .....

بیش از این هم فعلن جایز نیست ....

چه کنم که مطمعن نیستم ......

مطمعن نیستم که لابلای دوستان دنیای مجازی هم همه سروساده باشند ...

ولی نوشتم تا یادم بماند :::::   امروز و روزهایی اینچنین بسیار خواهد آمد .........

..............حرفهای ناگفتنی بسیار است .......................

 و من چقدر احساس ضعف میکنم .

امروز چقدر احساس ضعف کردم . ضعف ...

نمیدانم .......گاهی احساس میکنم . من یه جاهایی توی زندگی باختم .... من خیلی جاها فقط به خاطر حفظ یه چیزایی زیادی کوتاه اومدم . و در این راه بیش از آنچه که باید خودم و راه زندگیم رو نادیده گرفتم . به خیال خام خودم به دیگران احترام گذاشتم و از خود گذشتگی کردم . در صورتی که این مثلا از خود گذشتگی فقط یه حماقت بوده و این احترام یه نمایش ضعف .....

 پروردگارا

    به من آرامش ده

                تا بپذیرم آنچه را نمیتوانم تغییر دهم .

     دلیری ده

               تا تغییر دهم آنچه را که میتوانم تغییر دهم

بینش ده

      تا تفاوت این دو را بدانم

مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند .            جبران خلیل جبران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد