سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین--- ۹

بسم الله النور.

 

سلام علی ال یاسین .

سلام و عرض تسلیت به محضر شریف آقا و مولایمان . صاحب عصر و زمان . مهدی موعود (عج).

آقاجان . یوسف زهرا . شرمنده ام که از مادرت زهرا(س) چیز زیادی نمیدانم . میدانم و شنیده ام که الگوی عالمین است ولی .........

ولی درک همین یک جمله هم برای همچو من سخت است مولا ...سخت .

 

                   

 

فاطمه اصل کلام عشق بازی با خداست

فاطمه بخش نخست جمله سازی با خداست

فاطمه نوح است و کشتیبان دریای وجود

فاطمه راز نیاز و روح آیات سجود

فاطمه طوفانی از دریای جودِ سرمد است

فاطمه ام ابیهای وجود احمد است

فاطمه سلطان بی چون و چرای عالم است

فاطمه حق را کنیز و پادشاه عالم است

فاطمه هویت و بود و نبود حیدر است

فاطمه نیلوفر سرخ و کبود حیدر است

 

آقاجان این روزها وقتی از مسیبتهای وارد بر خانم . فاطمه زهرا (س) میگن یه جور دیگه ای جملات رو دریافت میکنم . آقاجان امسال نوحه ها رو که میشنوم انگار همش متفاوت شده برام ........متفاوت .......

آقاجان . میدونم . میدونم شبیه همین اتفاق برای تمام بچه و افتاده و میوفته .

اینکه از پارسال تا حالا روزگار تلخ و شیرین بسیار براشون رقم زده . رخدادهای زندگیشون بزرگ و کوچیکش بالاخره روی دریافتهاشون . روی نگاهشون به زندگی و محیطشون ... تاثیر گذاشته .

آقاجون امسال . خیلی سخت تر از سالهای گذشت ایام فاطمیه بر من داره میگذره ...........خیلی سخت تر .

.............................میدونم .

میدونم که امتحان بوده و هست. ولی آقاجون . تحمل . تاب تحملم کم شده . آقاجون خیلی احساس کمبود میکنم . من که کناری ایستادم و حتی دستی هم بر آتش ندارم داره بهم اینقدر سخت میگذره . دیگه چه میکنه اون دوستی که این روزها مادرش ...................

این روزها مادرش سخت ترین ایام زندگیش رو میگذرونه .

......................... سخت آقاجون . سخت .

 

آقاجون تسلیت عرض میکنم . مولا جان . میدونم این ایام از سخت ترین و تلخ ترین ایامیست که بر شما میگذره . ولی شاید برای اولین باره . که میخوام اعتراف کنم که دردی که بر جان شماست رو درک نمیکنم . میدونم که حتی تاب تحملش رو هم ندارم . من فقط میتونم در همین حدش درک کنم . اخه مولاجان به بزرگی دل دریایی شما قسم که من فقط این مسیبتها رو میشنوم یا میخونم و جگرم خون میشه .و این روزها که خیلی از صحنه هایی که بر خانم فاطمه زهرا (س) . مولا علی (ع) . خانم زینب (س) . و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) گذشته برام مرور میشه فقط بر دل دریایی ال طه و ال یاسین درود میفرستم . دلهایی که این روزها خونِ . و چه ایثارگرانه برای حفظ آنچه جدشان آورده بود تا پای جان مجاهدت کردند ........

آقاجان خودت یاریمان کن تا قدر میراثی که به دستان ما رسیده را بدانیم . یاریمان کن .

 

آقاجان بعد از وفات حضرت رسول (ص) به مولایمان علی ظلمها کردند که فقط خانم فاطمه زهرا(س) سرباز مدافعشان بود . برای همین بعد از شهادت خانم زهرا (س) . مولا علی در نخلستانهای مدینه ......

حرف دل زخم خورده اش این بود ....

 

بَود در خاطرم . چشمای بسته

رخ نیلی و پهلوی شکسته

تمام خانه ام یادآور اوست

دو چشمِ من به سوی بستر اوست

هزاران دردِ دل در خانه کرده

دل من را به یادش زنده کرده

دو یار و مونس و دلدار بودیم

برای یکدگر غمخوار بودیم

مرا پشت و پناهی بود . زهرا

چه گویم خود سپاهی بود . زهرا

کنار ساحلش پهلو گرفتم

من از او قوت زانو گرفتم

ببین حال پریشان علی را

ببین شام غریبانِ علی را

الا ای پر کشیده سوی افلاک

برون آور سر ز این خاک

به اشک دیده شستم پیکرت را

کفن کردم آن پیکر نیلوفرت را

گریبان از جئایی چاک کردم

تو را با دست لرزان خاک کردم

به ناگه قامتم یکباره بشکست

زدم با آه و حسرت دست بر دست

به دریای غمت ساحل ندارم

به جز قبر تو من منزل ندارم

غمت در سینه ام آتشفشان کرد

علی را مرگ تو قامت کمان کرد

.........

                     

 به امید دستهای یاریگر تو یا صاحب الزمان . آرزوی فاطمه . یا بقیه الله (عج)

نظرات 8 + ارسال نظر
ابوالفضل پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ق.ظ http://abolfazl2321.persianblog.com

با عرض سلام و تسلیت سالروز شهادت خانم فاطمه زهرا (س) ... خوش به سعادتان که توفیق نوشتن از خانم دو عالم نصیبتان شده است... ملتمس دعایتان هستم

امید پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ق.ظ http://www.omidmohajer.parsiblog.com

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز.شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو به شما تسلیت میگم.امیدوارم که از شعیان و پیروان واقعی حضرت زهرا باشیم و ادامه دهنده راه ایشان. ان شاءالله..

وبلاگ خوبی دارید امیدوارم که همچنان موفق باشید و مطالب بهتر و مفیدتری برای استفاده خوانندگان ارائه کنید.التماس دعا یا زهرا

مرتضی پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ http://student.parsiblog.com

سلام
عرض تسلیت دارم شهادت بی بی فاطمه (س) رو به شما و همه ی حق جویان و حق دوستان عالم.
موفق باشین.

عشق ملکوتی جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ب.ظ http://eshghemalakuoti.parsiblog.com

( بنام تو ای آرام جان )


فاطمه یعنی زمین ، یعنی زمان
فاطمه یـعـنـی حـدیـث قدسیان


السلام علیک یا فاطمه الزهرا


سلام بر زهرا
سلام بر قامت رعنای عشق تا ابدیت
سلام بر نور دیدگان علی
فرشتگان گل بر ره می گستراندند از حضور شافی محشر که شنیدند دل شکسته علی ناله بی کسی سر می دهد .همه اسمان بر زمین نازل شد تا مرهم دل داغدار علی باشد ، اما علی را جز مهر فاطمه اثر نبود



یا علی بگذر که فاطمه دیگر تاب ماندن ندارد...



فرا رسیدن ایام فاطمیه ، ایام شهادت بی بی دو عالم ، حوریه ی اِنسیه ، یگانه بهانه ی خلقت ، کوثر ناب الهی ، حضرت صدیقه ی کبری ، فاطمه ی زهرا سلام الله علیها بر جمیع عاشقان و دلسوختگان آل الله تسلیت باد



الـتـمـاس دعــا ...یـــا عـــلـی مـــدد


طلبه ی امروزی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ق.ظ http://talabeh.blogsky.com

سوگ فاطمه دل را سوگ مند خویش کرده!
مهر فاطمه جان را خانه ی خویش کرده!
به امید آمدن دست های یاریگر او.

شاه ترابی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ http://shahtorabi.blogfa.com

سلام
آوای مناجات این وب نوشته صفای خاصی به دل می بخشد.
موفق باشید.

کلبه دوست سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.kolbeye-doost.parsiblog.com

منتظر حضور گرم و دوباره شما دوست عزیزمان در کلبه مان هستیم .

( کلبه دوست ) ( سلطان عشق مادر ) www.kolbeye-doost.parsiblog.com

آرزومند آرزوهای سبز شما دوست عزیزمان .

امیر عباس پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ق.ظ http://revaiat.parsiblog.com

سلام علیکم.
خدا قوت، وبلاگ خوبی دارید. گویا قبلا هم دیده بودم اما یادم نیست که نظر داده ام یا خیر؟!
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد