سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ---۱۹

این جمعه هم گذشت ......تمام شد .

آقا جان ............

شب اول ماه شعبانه . شعبان . شعبان

سرشار از خاطرات شیرین و جذاب و به یادماندنی....

          .

الآن دیگه دو سه سالی هست که به اینجا اومدن و به دردودل کردن با شما خوو کردم آقاجون .

 آقاجون قبل از وبلاگ نویسی بلد نبودم با شما مکتوب دردودل کنم .

 آقاجون این روزها . این شبها ....... برای همه ی ما بچه شیعه ها یه حال و هوای دیگه ای داره . و برای من بوی مخصوصی به همراه داره ....... بوی مدینه . بوی بقیع . بوی مسجدالنبی . بوی مسجدالحرام . بوی مکه . بوی کعبه ............ بوی کعبه .......... طواف .

 

                           به امید دستهای یاریگر تو یا صاحب الزمان (عج)

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید رضا محمدی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام دوست عزیز
اگه امکان داره ادرس اینترنتی آهنگ وبلاگت را برام بفرست ورانماییم کن چطوری اونو در وبلاگم قراربدم چون خیلی قشنگه اجرت با اقا امام زمان (عج)

آدرس یاهو بدین در خدمتم . یا به آی دی خودم مسیج بفرست . برات پی ام میدم که چطوری از این صدا استفاده کنی . التماس دعا .

ریحانه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ http://sahele-del.blogfa.com

سلام خجسته ایام پر برکت ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان مولی الکونین حضرت اباعبدالله الحسین و زاد روز حضرت زین العابدین امام سجاد و بزرگ جانباز عرصه کربلا حضرت ابولفضل العباس بر شما و همه محبین اهل بیت تهنیت باد.یا علی

میثم سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:27 ب.ظ http://meysamss2004.persianblog.com

سلام ....حال شما خوبه؟اعیاد شعبانیه رو یهع شما تبریک میگم.............التماس دعا ....به من هم سر بزنین ....آپدیت کردم البته نه به قشنگیه شما.

طلبه ی امروزی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ http://talabeh.blogsky.com

سلام
توی این ماه مبارک مارو از دعای خیر خودتون فراموش نکنین....
عیدتون هم مبارک.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد