سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین--- ۲۴

 

بسم الله النور . بسم الله النور علی نور .                                     

آقاجان شب جمعه ست . شب شهادت امام صادق ع .

                            

امشب . نمیدونم چی بگم . شب عجیبیست ......بسیار عجیب .

امشب میخوام شکر کنم تو رو خدای مهربانیها . خدایی که هرگز دلهای تنهایی رو که صادقانه تنها و تنها و تنها با خودت خلوت میکنن و خلوتشون با خودت بوده و هست تنها نمیگزاری . زبان قاصر است از بیان آنچه که شایسته شکرگزاری باشه ...

آقاجون . مهدی فاطمه . یوسف زهرا . گل نرگس . یا اباصالح المهدی )عج(  همین امروز بود دم غروب . روم به سمت و سوی آسمان بود و حضورت رو بسیار نزدیک احساس میکردم و با خودت آقاجون خلوتی داشتم که آخه ... و حالا اومدم فقط خیلی سروساده عرض کنم : زبان قاصر از بیان آن چیزیست که در اثر شنیدن خبری نسبتا کوتاه  ۵-۶ دقیقه ست بر دل و جان من میگذره . یادمه خرداد ماه همین امسال بود به بهانه ی خاصی این وبلاگ رو باز کردم .... حالا ...

حالا اومدم همین جا از شما از مادرتون فاطمه ی زهرا . از جدتون حضرت رسول (ص) . از پدر بزرگوارتون اما علی (ع) . امام حسن (ع) . امام حسین (ع) . امام زین العابدین (ع) . امام باقر (ع) . امام جعفر صادق (ع) . امام موسی کاظم (ع) . امام رضا (ع) . امام جواد(ع) . امام هادی (ع) . امام حسن عسگری (ع) تشکر کنم . اومدم عرض سپاس داشته باشم . اومدم بگم برای هزارمین بار برای نمی دونم بگم چندمین بار به من به همه ی دوستانم ثابت کردین .لطف و کرامتتون رو .......... وقتی شنیدم که شفای خیر پیدا کرده مادر بهترین دوستم . بعد از عملی که انجام داده بهش گفتن که دیگه احتیاجی به شیمی درمانی نیست و فقط برو شکرگزار خدای مهربانیها باش .

شکر و سپاس خدای یکتای بیهمتا را

و

به امید دستهای یاریگر تو یا صاحب الزمان