سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین---۴۰

 

صحن گوهرشاد . ظهر پنج شنبه روز میلاد پدر بزرگوار شماست آقاجان یابن الحسنم .

زائران دلسوخته و تشنه لب بعد از نماز با دلهایی دریایی و طوفان زده . آماده اند تا در ساحل هشتمین سلاله ی فاطمه ی زهرا (س) . علی بن موسی الرضا (ع) آرام گیرند .زیارتی میخوانند و تبریک عرض مینمایند محضر آقا .

اینجا پنج شنبه را دیدن و لمس کردن . چشیدن و سیراب شدن لذتی دارد که جز به تجربه به گونه ی دیگری قابل وصف آنچنان که باید نیست . تو اگر مثل من همین الآن توی صحن گوهرشاد رو به حرم نشسته باشی . فقط میتوانی لذت لمس نسیم بهاری را که ظهر زیر برق آفتاب میوزد ( اونم چی........ توی صحن گوهرشاد) و خنکای آن صورت نمناکت را پرواز میدهد .بچشی . ببلعی .

گاهی چشمان کم بینا هم میتوانند کار حرفه ای ترین دوربینهای فیلمبرداری و عکاسی را در ثبت و ضبط تصاویر با ارزش و ماندگار برایت انجام دهند .

صحنه هایی همچون حوض و حوضچه های صحن . حوض و فواره ها . باقچه درخچه های سبز و باطراوتش . آبخوری و زائرای در حال نوشیدن . قبله نمای سنگی . زائرانی از همه نژاد و همه رنگ . ......شکر خدای قادر متعال را .شکر . شکر . شکر .

حاج آقای روحانی کنار خانواده دست در دست دخترک 3 -4 ساله ش که بلوز و شلوار صورتیش اونو مثل یه عروسک نازنین کرده ایستاده تا روسری صورتی رنگشم مرتب کنه . دخترک دستش رو از دست بابا رها میکنه و میدوه طرف حوض تا با آب حوض مثل اون آقای سیاه پوست وضو بگیره . کنارش دو زائر با قیافه های داش مشتی و لوطی مسلک با سبیلهایی از بنای گوش در رفته . با کفشهای کش کش زنان به سمت فرشهای مفروش وسط صحن میان . اون طرف تر دخترک جوانی با دوربین موبایلش مشغول عکاسی از صحن مسجد . جوانی با یک متر و نیم ریش و قیافه ای آنچنانی . در حال رد شدن با دیدن عکاس باشی یادش میوفته موبایل توی جیبش دوربین داره . اونم دست به جیب میشه .

نگاه های حاج خانم روبرویی که به دست به قلم شدن من کنجکاو شده دیگه نمیگذاره حواسم جمع نوشتن باشه . ترجیحا میرم زیارت راستش مقابل خود آقا ایستادن و زیارت کردن و .......... حال دیگه ای داره که برای ذخیره دنیا و آخرت ضروری به نظرم میرسه . جای شما ها رو هم خالی میکنم . مخصوص . یا علی .

به امید دستهای یاریگر شما یا ابا صالح المهدی (عج)

نظرات 2 + ارسال نظر
ایرباس سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://airbus.persianblog.com

سلام
آقا این دفعه نه منو خواست نه ایرباس رو
اینبار فقط مامان و بابا دعوت بودن
و به جای من برادرم.....
زیارتتون قبول
ایرباسی که پرپروازش آرزوست

خانگل زاده شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ق.ظ http://shiashenasi.com/

با سلام خدمت شما
حرکت در مسیر قرآن واهل بیت(ع) سعادتی است که خداوند آن را به شما ارزانی داشته است واز این بابت به شما تبریک عرض می کنم.پست آخری شما واقعا عالی بود .احسنت به این دست به قلم شما.فقط سعی کنید تا این نوع نوشتن را در وبلاگتون بیشتر وبهتر بکنید
راستی!!سعی کنید از قرآن بیشتر بنویسید .چرا که ما هرچه داریم از دولت قرآن است و بسّ....
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد