سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ----۵۸

الهی آتش در سینه دارم

به سر شور و غمی دیرینه دارم

به دل گفتم که میآید گل من

دو دیده سوی هر آدینه دارم

به غم طی شد همه عمرم کجایی؟

به حسرت مانده ام کز در درایی

نمی دانم چه سازم با غم و درد

طبیب درد و هر ماتم . کی میایی؟

آقاجون . درد از منه دردمند و درمان از تو .یا صاحب الزمان ادرکنی.........

دیده ها دریا شد و کشتی دلها در تلاطم

غرق گردیدیم و کشتیبان این دریا نیامد

چشم ما دریای خون شد. قلب ما دریای آتش

موکب کولای ما از دامن صحرا نیامد

رو به صحرای عدم بردیم از بی رهنمایی

راه خود گم کرده ایم و رهنمای ما نیامد

اما بازم آقا جونم........

توکلم بر خدا 

و به امید دستهای یاریگر تو یا اباصالح المهدی(عج)

سلام علی ال یاسین ----۵۷

آقاجان ............آقاجان . چند وقتی هست که زندگیم پر از آه و درد شده . چیزایی دیدم و لمس کردم . اونهم از نزدیک که تاب تحمل از کف داده ام گاهی ........

آقاجان :  

دعای توست نسیبم که آبرو دارم

بدون لطف و عطایت مدام در خطرم

برای اینکه بیایی نکرده ام کاری

مرا ببخش برایت همیشه دردسرم

ببین که معصیت آخر مرا ز پا انداخت

نبود یاد حضورت همیشه در نظرم

اگر چه نزد تو بی آبروتر از من نیست

خوشم به نوکری مادر تو مفتخرم

توکلم بر خدا 

و به امید دستهای یاریگر تو یا اباصالح المهدی(عج)