سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ----۶۴

 

هجر تو کرده قامت اسلام را کمان

الغوث یابن فاطمه الامان

عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان

مولا کنار چاه صدا میزند تو را

زهرا به سوز و آه صدا می زند تو را

زینب به قتله گاه صدا میزند تو را

زخم عزیز فاطمه گوید به صد زبان

عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان

تا کی ز دیده اشک فشانیم سیدی

تا کی در انتظار بمانیم سیدی

تا کی دعای ندبه بخوانیم سیدی

تا کی سر بریده بود بر سر سنان

عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان

ای پر ز اشک تو صحرا بیا بیا

ای سینه سوز ناله ی زهرا بیابیا

ای آرزوی زینب کبری بیابیا

تا چند قامت دخت علی کمان

عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان

از قلب داغدار ندا میرسد بیابیا

از ناله ی کشیده صدا می رسد بیابیا

از هنجر بریده ندا می رسد بیابیا

ای داغدار لب و چوب خیزران بیابیا

عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان

توکلم بر خدا 

و به امید دستهای یاریگر تو یا اباصالح المهدی(عج)

 

سلام علی ال یاسین ----۶۳

سلام  آقاجان . مهدی فاطمه(عج). عرض تسلیت دارم آقاجان. میدونم دلت از من  خون شده . به خداوندی خدا  نمی دونم چه کنم تا این علم و عملم در همین حد هم که هست همراه و یکی بشه . نمی دونم از چه راهی بیام که علمم واقعا در راه شناخت شما و آنچیزی باشه که باید یاران شما داشته باشن .............

  

 با آقا همراه شدن لذتی داره که من و امثال من ذره ای از اونم نچشیدیم ..ولی ......... لذت....

سیاهی لشکر مجالس آقام امام حسین میشدم گاهی

توکلم بر خدا 

و به امید دستهای یاریگر تو یا اباصالح المهدی(عج)