سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ----۷۲

یا زهرا ......

 فاطمه اصل کلام عشق بازی با خداست

 فاطمه بخش نخست جمله سازی با خداست

    فاطمه نوح است و کشتیبان دریای وجود

    فاطمه راز نیاز و روح آیات سجود

 

 

آقاجان .یابن الحسنم. یوسف زهرا. ... این روزها صدای غمگین و ناله های پدر بزرگوارتان . علی شیر هدا از ته چاه بگوش می رسد ...........

بَود در خاطرم . چشمای بسته

رخ نیلی و پهلوی شکسته

تمام خانه ام یادآور اوست

دو چشمِ من به سوی بستر اوست

هزاران دردِ دل در خانه کرده

دل من را به یادش زنده کرده

دو یار و مونس و دلدار بودیم

برای یکدگر غمخوار بودیم

مرا پشت و پناهی بود . زهرا

چه گویم خود سپاهی بود . زهرا

کنار ساحلش پهلو گرفتم

من از او قوت زانو گرفتم

ببین حال پریشان علی را

ببین شام غریبانِ علی را

الا ای پر کشیده سوی افلاک

برون آور سر ز این خاک

به اشک دیده شستم پیکرت را

کفن کردم آن پیکر نیلوفرت را

گریبان از جئایی چاک کردم

تو را با دست لرزان خاک کردم

به ناگه قامتم یکباره بشکست

زدم با آه و حسرت دست بر دست

به دریای غمت ساحل ندارم

به جز قبر تو من منزل ندارم

غمت در سینه ام آتشفشان کرد

علی را مرگ تو قامت کمان کرد  

 

توکلم بر خدا 

و به امید دستهای یاریگر تو یا اباصالح المهدی(عج)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد