سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین --- ۸

 

بسم الله النور

سلام علی ال یاسین

 

این جمعه هم سر آمد   اما .........

 

آقاجان ...... مهدی فاطمه (عج) ... غروب شد ... غروب ... دوباره غروب جمعه شد .

آقاجان ... دلم تنگه . تنگه جمکران . دلم تنگ مدینه ست . آقاجان دلم سخت تنگ مسجد الحرام شده . دلم تنگ صحن مسجد الحرام شده . بشینم توی صحن . روی پله ها رو به قبله . رو به خانه خدا . روی پله ها رو به خانه خدا جوری که حجرالاسود و درب خانه خدا و مقام ابراهیم و هجر اسماعیل روبروم باشه ..........

بشینم رو به خانه خدا . و چشم بدوزم به جایگاهی که میگن همون جا می ایستی و از همونجا قیام جهانی خودت رو شروع میکنی ....... نشستن توی اون صحن دیگه حتی احتیاجی به هیچ زمزمه ای هم نداره . اونجا چشمهای آدم ضلال میشه . اصلا غسل میکنه ...... غسل میکنه برای دیدن رخسار یار ...........

آقاجان دلم تنگه ....... خیلی وقت آقاجون . خیلی وقته دورموندم از اون دیار .......

یوسف زهرا ...... این روزهابوی عطر یاس ....

آقاجون امسال ایام فاطمیه جور دیگه ای میگذره . سخت تر  و متفاوت . 

آقاجون امسال بعضی نوحه هایی که در ذکر مسیبتها خونده میشه . کلمه به کلمه یادآور صحنه ها و لحظاتیِ که بر نزدیکان خودم هم گذشته ........ نوحه هایی که طاقت یادآوری اونها رو هم ندارم . 

 

                           

 

آقاجون کاش ........

آقاجون اونقدر توی بعضی لحظه های سخت زندگی کوتاهی کردم . که شرمم میاد به درگاه الهی عرض تقاضای زیارت خانه خدا رو بکنم ......... آقاجان کاش شما ......... کاش شما اقای من . ........

آقاجان به خداوندی خدا که گاهی احساس میکنم دیگه دارم ........ احساس میکنم . کارم داره به جایی میکشه که راه برگشتی برام نیست .........

آقاجان . امیدم به هدایت ولایی شماست آقاجان .........

آقاجان گاهی زیارت ال یاسین رو کلمه به کلمه میخونم تا تا تکه تکه اعتقاداتم رو دوباره مرور کنم . دوباره به حقانیتشون اعتراف کنم . گاهی وقتی احساس میکنم داره فاصله ام با خدای مهربانی ها بیشتر از حدی میشه که من تحمل کنم . جامعه کبیره رو مرور میکنم تا با ذکر اسماء الهی روحم جلای دیگه ای بگیره ........ اقاجون ....... آقاجون دستم رو بگیر . مولا جان . دست همگیمون رو بگیر . آقاجان همگیمون محتاج دستهای یاریگر تو هستیم آقاجان ........

فاغث یا غیاث المستقیثین .........

           به امید دستهای یاریگر تو یا صاحب الزمان

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته عاشق جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ب.ظ http://ashkedel.blogsky.com

من از عبور جمعه ها از بوی تنهایی پرم

امیر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ب.ظ http://kabootar.blogsky.com

با سلام
از شما درخواست می کنم که در قسمت گزارش تخلف بلاگ اسکای (http://www.blogsky.com/Abuse.bs) وبلاگ http://www.alcoran.blogsky.com را معرفی کنید.
ایشان شروع به توهین کردن به قرآن و دین ما کرده است.
ایشان با دلایلی کاملا بی اساس و احادیث دروغین دین ما را به بازی گرفته است.
لطفا این مطلب را به بقیه ی دوستانتان هم پیشنهاد کنید!
یا حق

عطش دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:01 ق.ظ http://noorian.blogsky.com

اَللَّهُمَ صَلِ عَلَی فَاطِمَةَ وَ أبیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنیهَا بِعَدَدِ مَا أحَاطَ بِهِ عِلمُک

این سوز و گداز تو معمای من است
سجاده راز تو معمای من است
این شیوه قیام یا رکوع است بگو؟!
چندی است نماز تو معمای من است

با سلام و درود فراوان بر شما و قلم توانمندتان که به این زیبای می نگارد ضمن آرزوی سعادتمندی و تندرستی من باز هم سر زدم و سیراب شدم خوشحال خواهم شد سر بزنید ..



بر سنگ قبر من بنویسید خسته بود اهل زمین نبود نمازش شکسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید شیشه بود تنها از این نظر که سراپا شکسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید پاک بود چشمان او که دائماً از اشک شسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید این درخت عمری برای هر و تبر تیشه دسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید کل عمر پشت دری که باز نمی شد نشسته بود ....
منتظر قدوم سبز و نظر دلگرم کننده شما هستیم که برایماه مهم است

.......در پناه حق ....

طلبه ی امروزی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ق.ظ http://talabeh.blogsky.com

سلام
لحظه ها چون بغضی سنگین در انتظار رها شدن مانده اند تا آمدنش را بخواهند اما من چه بی احساس از او غافلم!
خدایا نامش بر زبانم سنگینی می کند گویی شر مگین است از آنکه نام دیگران را برده بوده!
یاریم کن تا تنها به بیندیشم و آمدن او....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد