سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ----۶۷

شکر . شکر . هزاران هزار مرتبه شکر خداوند رحمن و رحیم را.

و سلام . سلام علی ال یاسین .

آقاجان ممنون و سپاسگزارتم.

خوش گذشت . آنچنان که بهترین خاطرات عمرم را ساخت......

آنچنان آرامشی در صحن و سرای مسجد جمکران و سپس در محضر شریف خانم فاطمه معصومه(علیها سلام) یافتم که ......

حالا به صزاحت عرض می کنم اندکی از آتش عتشم فروکش کرد. خسته و بودم و ناتوان . میهمانت شدم. سرزنده شدم و شاداب. از آنهمه میهمان نوازیت .........

جانم به فدایت

توکلم بر خدا 

و به امید دستهای یاریگر تو یا اباصالح المهدی(عج)

نظرات 2 + ارسال نظر
خورشید جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.amozeshgahenoor.blogsky.com

با سلام
ضمن تشکر از زحمات سرکار در راه اندازی این وبلاگ ارزشی توفیقات هر چه بیشتر را برایتان از خداوند منان خواستارم و خواستم بگم که من آدرس وبلاگ شما را به وبلاگم افزودم و چنانچه شما هم مایلید می توانید اسم وبلاگ مرا در جهبه لینک دوستانت قرار بدید
موید باشید
رمضانیان

امیر حسین پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ق.ظ http://aflaak.parsiblog.com

سلام بزرگوار
در نوشته اخیرم با عنوان نگاهی بر حرکت وبلاگی نامه ای به مسیح ع به ریشه یابی ماجرای توهین های دنباله دار غرب پرداخته ام از شما که در این طرح شرکت خواهید نمود برای بازدید دعوت بعمل می آید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد