سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ----۷۸

 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا و رحمت الله و برکاته

 

آقاجون دلم تنگ دلم تنگ دلم تنگ.
آقای من . امام رضا..... وضو میسازم .راه میوفتم سمت حرم. به روبروی گنبد زرد طلا که میرسم .دست بر سینه ادب و احترام میکنم. سلام  میدهم و اذن دخول می طلبم . آقاجان وارد میشم. از صحن و رواقها میگذرم و میام ایون طلا....... آخه اینجا . اینجا از توی خود ایون هم میتونم ببینم . همونجا شروع میکنم . سلام دادن را ............. قدم به قدم جلو میام . یه جاهایی دیگه قدمهام یاری نمیکنه . دلم رو روانه میکنم . با نگاه جلو میام . جلوتر ... می رسم به پای ضریح مطهر سرم رو روی پنجره هاش میگذارم و عاجزانه  میشینم به پاتون می یوفتم و می خوام ...... ( راستش دردهام یادم میره .!!!!!! ) تشکر میکنم یک دنیا سپاسگزاری که اجازه زیارت رو دادین .  

سپاس. 

توکلم بر خدا 

و به امید دستهای یاریگر تو یا اباصالح المهدی(عج)

نظرات 3 + ارسال نظر
طلوع دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://darhavaidost.blogfa.com

سلام

اومدم میلاد امام علی بن موسی الرضا علیه السام رو تبریک بگم . آپم.

پشتم به آسمان شما گرم است

در ازدحام شوم هیاهوها

دل می زنم هراس اسارت را

ای ضامن غریبی آهوها

ایوان طلا ! گرفته دلم رخصت

من ابری ام ( أادخُلُ ) یا خورشید ؟

...حالا نشسته ای چه کبوتر !

بر گنبدش ، تو خسته زسوسوها

گم می کند زلالی این کاشی

اسلیمی سکوت نگاهم را

در لابهلای آن همه بی تابی

التماس دعا

اسیرتو... پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ب.ظ http://aseeereto.blogfa.com

پشت کوه‌های خراسون گنبد طلاتو دیدن
واسه ی دلخوشی دل به جوارت پر کشیدن
واسه او صحن مطهر تو غروب کنار ایوون
واسه کفترای معصوم که تو آسمون می‌گردن
واسه آدمای مغموم که میان، دخیل می‌بندن
واسه اون هوای تازه که پر از عطر گلابه

یک کارآموز شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ http://ghalamak.parsiblog.com/

سید چه خوبست تو کروات نداری !!!!

چه خوب است تو کت و شلوار چندین دلاری نمی پوشی اما چفیه ات قیمتی به اندازه ی شرافت از دست رفته ی اعراب می شود



چه خوبست لبخندت برای کودکان قاناست و فریادت برای دزدانی که با جنگنده و تانک و لدر از مال و جان و ناموس و وطن تان ابا ندارند



چه خوبست عطرت از عطرهای فرانسوی نیست و بوی گل محمدی می دهی



چه خوبست تو در چند ساعت فتنه ی سقیفه نشین های مدرن را به باد میدهی



چه خوبست سید تو اهل مذاکره با شیطان نیستی و ماهیت شیطان همان عدو مبین برای تو تبین شده



چه خوبست سید تو هستی







چه بد است که گریه های شبانگاهی کودکان در شبانگاهی ما به روزمره هایی که شام را کوفتمان می کند دارد تبدیل میشود



چه بد است که در مقر شیطان از خدا حرف میزنند ، لیوان های صلح با ابلیس را در منظر مزحکانه ای از بی حیایی توأم با اعلام خیانت به هم می کوبند و فریاد توست که آبرویی برای روسری به سران خاکبرسر جز لرزه چیزی باقی نمیگذارد



چه بد است در غزه برق نیست در عراق نان و در کابل جان و در ...



چه بد است سید که (او) به ما گفت از نهج البلاغه و صحیفه بخوانیم و نمیخوانیم آنگونه که باید وگرنه وقتی به مدرسه دانشگاه پادگان اداره مغازه خیابان و هر جا که پا می نهیم باید کسانی را ببینیم که در غم رنج بشر افسردگی گرفنته اند و نمیبینیم



چه بداست سید که برخی در اوهام به سر میبرند که ما را با غزه و لبنان و سوریه و افغانستان و عراق و خیلی جاهی دیگر ربطی نیست آنها امنیت ملی را تا نوک بینیشان میبینند



چه بد است سید که این جمعه هم گذشت و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد